Friday, August 21, 2009

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK

Salam kepada semua... dh lame bulan yang dinantikan... bulan yang penuh kemuliaan... berdebar hatiku sampainya bulan y penuh kemuliaan ini... dalam debaran juga aku begitu gembira dgn kehadiran bulan y penuh kemuliaan ini... aku takut aku tidak sempat menggunakan bulan yang penuh keberkatan ini dengan sepenuhnya... aku harap aku akan menjadi insan yang lebih tabah dan menjadi manusia yang tahu menilai masa dengan menggunakan masa di bulan Ramadhan ini dengan sebaik-baiknya... aku juga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan, Selamat Bersahur, Selamat Berbuka Puasa, Selamat Menunaikan Solat Tarawih dan Selamat Beramal kepada semua umat Islam didunia... semoga semua amalan kita diterima oleh Allah s.w.t. berape byk selamat dar... hahaha... ok.. out lu... budak kecik, kg paloh pintu gang...

No comments: